vineri, 9 aprilie 2010

Au Revoir Auf Wiedersehen


Astazi a fost ultima zi de munca in actualul sediu, si a fost ciudat sa inchid usa dupa 2 ani si ceva lasati acolo.

Au zburat atat de repede si astazi dimineata am gasit timpul, ca strangand toate hartiile sa mi le reamintesc pe cele mai importante:
-Premium Contact Sous-traitance(parca ieri am aterizat in firma, erau 30-40 de oameni si multa liniste);
-BRD Vanzari de carduri de credit (RD si Dacia)
-Citroen, Renault, Cobus, Pige si cate proiecte imemorabile si scurte-CDiscount- iar acum Metro...

Am pasit ca un simplu agent-si am ramas in pozitia asta multa vreme pana cand in sfarsit am avut ocazia sa arat ca pot si vreau mai mult, si dintr-o data am zburat via superviser pana in departamentul de calitate.

Un nou proiect, o noua echipa, un nou task...anul acesta a fost plin de schimbari la job si iata sediul este o noua mare schimbare. Noul sediu va impune si o alta abordare pentru ca aduce un aer nou si de schimbare...

A fost ciudat sa vad cum spatiul in care am lucrat 2 ani si ceva se dezintegra incetul cu incetul, mese, calculatoare dispareau toate inghitite de cutii si masini, firele si cablurile ieseau la suprafata si haosul domnea de jur-imprejur.

Totusi voi avea de acum biroul meu, mare si incapator pe care voi putea sa il aranjez dupa pofta inimii, timp si intimitate sa scriu si cate o postare pe blog sau un jurnal, o echipa pe jumate noua pe care voi incerca sa o configurez cat mai aproape de cuvantul echipa.

Pana una alta, de luni, voi schimba directia spre corporationistii din Pipera si din pacate va trebui sa ma despart de magazinul de paine, banca de la parter, piata si femeia cu flori din drum, de Cora si de Plus, de covrigii de la metrou...

Nimic nu dureaza timpului si realizezi cat conteaza toate micile detalii din drumul tau abia cand esti nevoit sa faci o schimbare radicala.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.