marți, 11 octombrie 2011

Drepturile copilului conceput


Pentru ca mi s-a parut foarte inspirata  postarea Claudiei, scrisa pe tema de mai sus, si lovita de o lene crunta am schitat 2 PA-uri de fix 500 de semne, oarecum complementare:

varianta 1:

Am fost o celula si apoi 2 si 4 si 8, tot asa. Acum sunt un embrion. Am fost conceput dintr-o uniune. Mama+tata=love. Cand o sa ies in lume o sa am drepturi: sa rad, sa plang, sa ma joc, sa invat, sa fiu rasfatat de mami. Uite se aude vocea lui mami:
-Domnule doctor, a fost o greseala, nu era in proiect, nu acum cel putin.
-Doamna, va dati seama totusi ca este un suflet si are si acest bot de carne niste drepturi!
-Dumnezeu sa ma ierte, dar nu il vreau!
-Bine, atunci veniti maine pentru interventie.

varianta 2:
Sunt un embrion. Am rezultat dintr-o uniune. Mama+tata=love. Cand o sa ies in lume o sa am drepturi: sa rad, sa plang, sa ma joc, sa invat, sa fiu rasfatat de mami. Uite se aude vocea lui mami:
-Domnule doctor, a fost o greseala, nu era in proiect, nu acum cel putin.
-Doamna, va dati seama totusi ca este si el un suflet, acest bot de carne are si el niste drepturi!
-Dumnezeu sa ma ierte, dar e doar un concept. E un nenascut. E sange din sangele meu si pana vine pe lume, eu dispun de drepturile lui!

3 comentarii:

  1. Foarte buna ideea embrionului! Cred ca-ti plac PA-urile astea, mai ales cele pe o tema data. Si mie-mi plac :D Te fac sa te gandesti la lucruri care in mod normal iti sunt nefamiliare.

    Prima varianta e cam cruda, dar asta e si viata. Sau moartea.
    A doua varianta e cinica.
    Cred ca putea exista si o a treia cu o voce a tatalui: "taci ma fomeie! daca-i un ficior??!"

    RăspundețiȘtergere
  2. da, intresant si trist in acelasi timp...

    RăspundețiȘtergere
  3. @meetthesun-imi plac...dovada ca mi-au adus si ceva inspiratie :)

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.