luni, 5 martie 2012

Zbor


Printre caietele uitate prin dulap am gasit unul in care in urma cu ceva timp (prin liceu cred) am schitat cateva poezii si ceva proza scurta...Va urma astfel o serie de postari de pe care am sters colbul timpului...Nu e nicio fata noua in ele, poate doar mediul virtual in care au poposit acum.

Zbor de pescarus speriat.
Avant si cadere in abisul albastru
Zbor-un vis omenesc furisat
Printre stele de dor si crampeie de nemurire.

Zbor lin-plimbare fericita
Prin gradinile virgine ale sufletului,
Prin cotloanele iubirii,
Prin uraganele din tavernele eului.

Avantul-plecare furibunda
a Rapidului care se cheama “Viata”
Spre destinatia care se scheama Ideal.
Pacat ca intarizerea la sosire a fost prea mare.

Si caderea-plonjonul ireversibil spre pamant,
Spre Linia de Sosire care e tot mai aproape,
Pana cand...
Iti rasuna cu o impertinenta detasare:
“Gamer over!”
Si apoi cu schimbare de ton: “Play again?”

Nu mai ai ce…
Asta a fost pariul tau cu existenta…
Si l-ai pierdut !

Vis sau nu-aripile de sindrila au cazut in mare
Iar pescarusul…
S-a topit in sufletul meu.
Cred ca el ma indeamna mereu sa plec spre mare-spre neant
Sa-mi caut aripile frante de povara unei vieti inca neincepute

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.