joi, 8 martie 2012

O bucata de iubire


Printre caietele uitate prin dulap am gasit unul in care in urma cu ceva timp (prin liceu cred) am schitat cateva poezii si ceva proza scurta...Va urma astfel o serie de postari de pe care am sters colbul timpului...Nu e nicio fata noua in ele, poate doar mediul virtual in care au poposit acum.


E numai zbuicium toata uitarea
Din plans se nasc cioburi de cer
Albastra de vise e marea
Tacerea nisipului e tot ce ii cer.

Vad rosie de apus toata zarea
Dar gandurile-mi sunt albe de ger
E numai zbucium toata uitarea
Laguna mea e un vis efemer.

Am prins in palme de-azur amintirea
Am strans mirosul batailor albe de inger
Sunt umbrele pe care le lasa visarea
Peste albastrul sufletului stingher...

E numai zbucium toata uitarea
Iar eu doar o bucata de iubire cer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.