duminică, 27 decembrie 2009

Daruri de Craciun


Iata o urare de Craciun, una din cele mai frumoase, primita in prag de sarbatori.

Deschideti usa si lasati spiritul Craciunului sa va intre in casa! Deschideti inimile si lasati Bucuria si Implinirea sa va intre in suflet! Deschideti larg bratele si imbratisarea voastra calda, vorba buna si gandul curat sa fie cel mai de pret cadou pentru cei dragi! Fie ca Iubirea, Intelepciunea, Increderea si Generozitatea sa va calauzeasca pasii in noul an! 
"Craciun Fericit!"

Cum m-am pregatit eu pentru Craciun?

Hmm... pai daruind si facand planuri de cadouri, ambaland, incercand sa fiu peste tot si sa ii bucur pe toti. De cativa ani, ador sa gasesc zambetul si lumina in ochii celor care primesc ceva si imi sunt suficiente, pentru ca pur si simplu nu simt ca am nevoie de nimic.

Din fericire pot sa imi cumpar ceea ce imi doresc, iarasi din fericire nu am pretentii prea mari, astfel incat Craciunul ma gaseste multumita cu sotul pe care il am, sanatatea, vacantele petrecute, familiile noastre si planurile pentru viitor si nou an. Nu imi doresc nimic mai mult decat sa ma simt bine, sa ma implinesc pe mine si pe cei din jur si sa imi duc la capat visele si proiectele...sa darui de jur imprejur lumina, liniste si bucurie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.