marți, 22 decembrie 2009

Toaletele de pe autostrada...And I say Romania is my country


Din plimbarile mele prin Europa (e adevarat inca putine insa incerc sa le fac cat mai consistente) am ajuns ca si Em la o concluzie: toaletele definesc foarte bine gradul de civilizatie a unui popor. Am vazut toaletele din Franta, Italia, Ungaria, Austria, mai bune sau mai proaste, dar asa ingrijite ca in Romania nu gasesti prea usor in Europa in care ne chinuim sa facem parte. Dar nu facem parte, decat geografic, pentru ca nu avem cu cine...si nici pentru cine. Suntem ca popor in cacat pana in gat (cum ar zice nasul meu), si unde vezi asta mai bine, daca nu la o toaleta de pe autostrada, infecta, cu 2 cabine blocate si 2 la care nu se inchide usa, cu un barbat care se barbireste la femei, cu pisat peste tot si cacat in locurile esentiale? Astfel incat...hmm, imi antrenez vezica sa reziste pana acasa caci civilizatia de pe partiile de schi si mirosurile de odorizant de toaleta sunt o dulce amintire...Se pare ca saptamanile de evadare vor deveni din ce in ce mai necesare ca prezenta si cantitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.