joi, 24 decembrie 2009

P..a mea


Din acelasi ciclu "Bine ai venit in Romania", pe 23 decembrie m-am dus cu mama sa fac cateva cumparaturi la Cora Pantelimon. Si numai bine ce iesim din magazin, ca avem placerea sa ne gadile urechea vreo 3-4 baieti de baieti, smecheri de smecheri, bibani si barosani care aveau 1 singur refren: "P..mea, bagami-as p...mea in ma-ta".

Am acum in prag de Craciun o scarba generala pentru tara in care m-am intors, toate defectele imi sar in ochi, pregnant, lovindu-ma, facand comparatia cat de fucked-up suntem, inapoiati, necivilizati...si din pacate imposibil de reparat cel putin pe termen scurt. Mai am o speranta in toti cei 100 de tineri care stateau cuminti la coada la Emag asteptand sa isi ridice produsele platite, fara nimic bagat in nimeni, fara draci si nervi, fara sa injuri ca cei de acolo sunt incompetenti. Deci oare se mai poate? Sau totul e pulbere de stele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.