joi, 9 februarie 2012

Printre atatea vesti rele una buna...


Stiu ca cele mai multe postari despre Romania, de aici de pe blog, sunt negativiste....Si in mare asta e parerea mea....Lucrurile de obieci nu se misca, dar uneori se mai intampla si exceptii...iar acele exceptii nu inseamna ceva revolutionar. Inseamna a prelua ceva din Vest si a-l aplica intr-un stil aproximativ romanesc...Adica mult mai complicat decat in vest, mod de a trata problema pur romanesc...de ce sa faci ceva simplu cand poti sa preiei ceva simplu si sa il faci complicat...Dar in postul asta chiar nu vroiam sa critic nimic, nu stiu de ce am luat-o iarasi pe calea asta gresita......

Dupa o postare a Silviei pe blog in care chiar explica cum se aplica prevederile cardului european de sanatate (informatii mult mai concrete decat teoriile nesustinute de cazuistica de pe internet), am zis si eu si Radu sa ne facem un asemenea card, mai ales ca si in prevederile de aplicare ale membershipului la OAV era precizata obligativitatea utilizarii acestui card inainte de a solicita asigurarea aferenta membershipului.

Asa ca am strans documentele si m-am dus cu ele sa le depun...

Nu credeam ca o sa le depun din prima, mai ales ca atunci cand am ajuns la verificat documente, ne-am incurcat la niste baze de date ale CASMB/CAS Ilfov...Totusi in mod neasteptat nu m-am trezit cu foile inapoi ci chiar au fost primite cu rugamintea sa imi lamuresc aituatia de asigurat la serviciu si mi s-a spus ca in 7 zile imi soseste acasa cardul...Ei,da, vezi sa nu...Eram la limita caci vineri plecam la schi...In mod uluitor miercuri mi-a lasat curierul aviz acasa, exact asa cum mi-au spus cei de la depunerea documentelor. Aviz cu adresa si un program normal (10-20) in care puteam sa il ridic, chiar si eu contribuabil care lucrez pana la ora 18.00. Si joi chiar aveam cardul in mana...totul s-a intamplat ca la carte, cu o disponibilitate si un respect al termenelor limita normal dar care pe noi inca ne surprinde...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.