duminică, 20 mai 2012

Dezvoltare personala


Cateva cuvinte si mesaje frumoase ramase amintire din trainingul lui Catalin Chirilescu.
Trebuie sa intelegeti ca a fost un training extraordinar in care m-am simtit in largul meu, fara sa ma prefac, naturala, vesela, optimista, tanara, plina de energie si de zambet. Asa cum e omul atunci cand este fericit. Se pare ca am si transmis acest lucru asa cum se vede din mesajele de mai sus, transcrise mai jos:

- Iti multumesc ca reusesti sa vezi si altfel lucrurile;
- Apreciez la tine ca ai o energie care se transmite si apreciez atractia ta fata de natura si sporturi extreme;
- Mihaela, te apreciez pentru cursivitatea ta;
- Am apreciat sentimentul de prietenie si apreciere pe care il emani
- Mi-a placut povestea de la inceput, in imagini.Apreciez faptul ca povestesti frumos;
- Apreciez la tine ca te straduiesti sa iti constinentizezi empatia;
- Apreciez la tine faptul ca esti comunicativa si emani energie pozitiva;
- Apreciez ca abordezi o tema atat de delicata;
- Apreciez la tine ca esti o persoana deschisa ce transmite emotii constructive;
- Apreciez la tine energia si naratia. Bravo!
- Apreciez ca esti foarte energica.
- Iti multumesc pentru curajul de a deschide acest subiect frumos.

Si eu va multumesc tuturor:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.