miercuri, 30 noiembrie 2011

Bicicleta a intrat in concediu


Gata, a venit toamna, sau iarna…Cert e ca relatia mea de durata cu Simplonul a intrat intr-o perioada moarta…Am dus-o la tara spre usurarea balconului meu.

M-au determinat mai multe lucruri:

- joi pe 17.11 mi-am luat o cazatura pe gheata, in parc, chiar pe pista de bicilete. Nu am vazut ca e gheata, am pus frana sa iau stanga si mi-a fugit spatele. Am fugit si eu de pe bicla, noroc cu casca.

- luni pe 21.11 am murit de frig pe drumul spre serviciu, si literalmente nu imi venea sa plec de la serviciu de frica sa nu mor din nou de frig pe drumul de intoarcere.

- marti 22.11 ca sa nu mai mor de frig m-am imbracat bine, asa ca am murit de cald. Mai grav era ca aratam ca ma simteam ca un robotel cu 2 perechi de pantaloni, tricou, polar, geaca, vesta reflectorizanta, bandana pe fata in care respiram -> mi se abureau ochelarii etc.

- marti  22.11 m-a nins.

Asta a fost punctul in care am zis gata…

-merg cu frica sa nu dau de gheata si sa ma fac sanie pe carosabil…

- merg cu frica pentru ca nu am lumina in fata si imi dau seama ca nu sunt suficient de bine semnalizata, oricat de constiincios as purta vesta reflectorizanta

- mor de cald sau mor de frig (una din doua).

- cat de curand o sa urmeze partea de udatura si noroiala si o sa devina din bicileta purcel si eu odata cu ea cand tot praful inmuiat de pe asfalt o sa sara pe mine.


Asa ca revin pieton. Asta nu e treaba rea caci mai ascult una alta la telefon (am descoperit ca telefonul meu e chiar smart si e fun sa asculti radio, plus ca ma tine bateria foarte bine in continuare) sau citesc si chiar progresez la cartea 5-a a lui Martin.

Ramane de vazut ce fac cu conditia fizica. Pentru asta mi-am facut cont pe myasics si cica mi-am facut un program de alergat…Naiba stie daca o sa ma tin de el. Inceputul nu e imposibil, e sub ceea ce alerg eu acum dar mi se pare ca progreseaza cu o viteza incredibila si am dubii ca e ceva fezabil. Printre asta as putea sa mai fac multe legate de conditia mea fizica dar uneori este atat de placut sa stai si sa nu faci nimic... acum la treaba asta ma mai inspira si blogurile lui Suca-din tara oamenilor care nu fac nimic...Ei pe naiba nu fac nimic, stau si visez la concediul de schi din ianuarie . Have fun in the sun reloaded (a 3-a oara consecutiv)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.