sâmbătă, 3 decembrie 2011

Tichie de margaritar sau tara arde si baba se piaptana


Aceasta postare este special pentru Em care asteapta demult poze cu lebadoiul din fata firmei mele.

Ideea e asa: mergand cu bicla la serviciu, am avut timp o vara si o toamna intreaga sa ma mir de tot ce intalneam pe drum, si vorba aia nu mergeam prin vreo zona selecta, ci prin Baicului, Doamna Ghica. Recent in zona mi-au atras atentia amenajarile peisagistice ale primariei sectorului 2, desfasurate intr-o zona in paragina, pe niste campuri de gunoaie si pline de caini, langa niste case darapanate de pe malul lacului care nici drumuri asfaltate nu au si intr-o zona "colorata". Pun pariu ca acolo se mai spala niste bani pentru ca nu pot sa imi explic rolul bradutilor recent plantati...poate loc de joaca pentru patrupede. Cel mai tare e data de finalizare: 02.01.2012 :).

Dar de fapt eu vroiam sa ajung la bunul-gust al constructorilor ansamblurilor de birouri din Pipera (mon amour???). Astfel ma amuz in fiecare zi cum in fata cladirii noastre, troneaza peste drum un piedestral cu o lebada...eu zic ca e lebadoi de fapt si uneori il confund chiar cu gascanul lui Nills. Lebadoiul nostru vrea parca sa isi ia zborul si mi se pare ca acum -acum o sa plece de pe soclu, dar vai, o sa se infiga cu aripile fix in sediul Coca-Cola, de 6 etaje de vis-a-vis....Sa vada si el cum e faza cu "gusta si savureaza fericirea".
Partea fun a fost cand l-au aduspentru ca soclul a fost turnat la fata locului si lebadoiul adus separat. Atunci l-au pus pe soclu cu macaraua si de la socuri cred ca i-au fisurat gatul, ca mai apoi a stat infasurat o saptamana cu bandaj la gat ( i l-au lipit din nou).:)
Lebadaoi urban
Profil- (cladirea de birouri si statia de autobuz mai nou se numesc Swan City)
Lebadoiul -vedere frontala-uite ce "stolz" (mandru) sta el acolo intre cladiri de sticla si masini poluatoare

Un comentariu:

  1. Multumesc Mike! :)

    Batar astia n-or daramat cladiri vechi din zona istorica... Oricum zona e oribila, oribila aaa si jegoasa, nici macar trotuare n-au, e drept ca trotuarele sunt cam... desuete! :))

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.