marți, 15 noiembrie 2011

Ora de Business


Asa cum am recunoscut intr-un post anterior, eu sunt un monument de dezinformare... Nu ma uit la televizor, nu citesc presa, nu ascult radioul decat ocazional (in drum spre/de la munte) si atunci prefer un post cu multa muzica, nici macar nu merg cu metroul. Astfel ca poate sa fie razboi in China ca eu tot nu aflu prea usor...Acum de cand a intrat fratele meu la facultate si nu la Poli ca sa imi deseneze integrale prin casa, am ceva mai multe sanse de a ma informa, caci mai prind si eu cate o frantura de discutie.

In plus mi-a recomandat Andrei o emisiune, care chiar imi place, pe care o poti vedea si pe net (pentru cei ca mine care nu au televizor) si pe care v-o pot si eu recomanda la randul meu:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.