miercuri, 21 decembrie 2011

Lucruri pentru care nu există niciodată timp

(am “furat” ideea din blogul Claudiei)

1. sa invat sa cant la chitara

2. sa rezolv un puzzle de 1000 de piese care sta de la Craciunul trecut pe biblioteca. Nu e vorba de timp, e vorba si de dispozitie si de atmosfera.

3. sa imi termin postarile restante de pe blogul de munte

4. sa imi fac ordine in calculator

5. sa mai savurez un weekend de nefacut nimic acasa in familie

6. sa invat constant chestii noi legate de medicina de ex sau de munte

7. sa ma apuc de niste cursuri pe care le am mai demult in cap

8. sa ma reapuc de arte martiale

si lista poate continua.

Dar din punctul meu de vedere este mai interesant sa analizezi de ce nu ai timp. In cazul meu nu mai e vorba de analiza, am analizat demult si stiu raspunsurile.

De cele mai multe ori in viata mea, desi domina senzatia lipsei de timp, sunt sigura ca raspunsul sau solutia e mai larga:

- nu am timp pentru ca ma inhamez la prea multe lucruri deodata

- nu am timp pentru ca nu am un program de viata ordonat

- nu am timp pentru ca nu imi prioritezez activitatile

- nu am timp pentru ca ma mai loveste delasarea si lenea (cum se intampla in cazul antrenamentelor)

- nu am timp pentru ca de fapt ma paraseste repede motivatia

- nu am timp pentru ca detest sa ma scol de dimineata si prefer sa dorm vreo 9 h pe zi decat sa dorm 7 si sa castig 2.

Acum ar trebui sa gasesc si solutia...

Un comentariu:

  1. solutia nu exista, ci doar mici ciupituri prin care putem simti gustul lucrurilor din lista; iar odata simtit, se prea poate sa-l si ducem la bun sfarsit :)

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.