sâmbătă, 14 mai 2011

Vineri 13


Din nou in sa dupa mai mult de o saptamana de pauza, nedorita, din cauza ploii…

Sunt uimita de naturaletea cu care ma urc in sa, si pedalez, efortul minim pe care il depun. M-am odihnit fizic, pe saturate dupa EcoMarathon si cum spunea si Radu, Miercuri dupa ce a iesit la alergat, ma simt usoara ca un fulg.

In plus multe s-au schimbat de cand nu am mai mers cu bicicleta la serviciu.
In parc pamantul e mocirlos, dar afara e cald si se va usca repede.
Copacii infloriti au disparut, tot e verde, un verde crud si proaspat, puternic, dupa ploaie. Doar castanii au ramas stingheri cu florile lor drepte ca niste lumanari.

Oamenii care alearga dimineata au schimbat bluzele lungi si marea lor majoritate au trecut la tricouri (in sfarsit! Caci eu alerg in tricou de prin martie).

In plus s-a deschis sezonul la baile de soare de dimineata caci am vazut primul domn care si-a intins paturica la granita dintre soarele de pe cer si umbra unui copac batran, putin izolat, pe un colt de insula.

Mai departe, cand intru pe Baicului o doamna de etnie rroma cu un copil de mana arunca o hartia la cosul de gunoi. Speranta nu a murit!

Cainii de pe Dna Ghica nu ma mai latra, vine caldura si soarele le va suge si ultimul strop de energie si vor sta doar tolaniti la umbra, intr-o nemiscare-conservare dictata de instinctul de supravietuire.

Ma gandesc cate lucuri vezi cand te misti, cand te deplasezi, cand te scufunzi in lumea de la suprafata si nu in cea din subteran si sper sa nu imi pierd toate gandurile pana ajung la job.

Legat de job, am timp sa ma gandesc la oamenii din jurul meu...Stiu atat de putin despre ei, sau mai bine zis stim atat de putine, iar ceea ce stim e atat de superficial despre colegii nostri.

De exemplu despre Alex. I-am descoperit blogul intamplator, doar pentru ca in sursele de trafic regasisem un URL pe care nu il cunosteam. Si m-am apucat sa il citesc, si m-am mai gandit ca mai sunt o multime ca el,oameni cu o viata total diferita in afara serviciului, oameni cu personalitate, pe care aici si-o pierd in rutina...si mi-am propus sa ii cunosc mai bine pe cei din jurul meu, si mai ales sa inteleg cine sunt ei cand pleaca de la job...

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.