sâmbătă, 28 mai 2011

Masa critica


A trecut 1 luna de la Masa Critica din aprilie la care am participat asa ca nu stiu cat de bine se potriveste un bilant/un feedback, dar mai bine mai tarziu decat niciodata.

Desi ploaia a avut intentia sa ma impedice sa particip la CRM, pana la urma, cu greutate am reusit sa imi tin promisiunea, asta si cu ajutorul lui Andrei care m-a tinut la curent de la fata locului, cu derularea traseului si astfel am putut sa fac jonctiunea cu grupul pe la Piata Victoriei.
Totusi a fost un eveniment care nu m-a impresionat, desi am fost parte din el, astfel incat nu vad cum i-ar putea impresiona pe cei care nu erau pe bicicleta, sau mai rau, care erau la volan.

Ce mi-a placut:
-s-a mers leger, si plutonul a fost mentinut cat de cat compact;
-s-a asteptat repararea unei pene

Ce nu mi-a placut :
-faptul ca nu s-au respectat pe deplin semnele de circulatie, acest lucru nefiind un bun exemplu pentru conducatorii auto
-faptul ca acolo unde existau piste nu s-au folosit (de exemplu pe Kiselef), desi acele piste chiar sunt bine gandite, fara borduri, fara intreruperi etc
-Dar mai ales: galagia monstruoasa pe care o facea un tip cu o goarna. Totul iesea de parca eram pe stadion, desi eu am inteles-o ca pe o manifestatie linistita, in care sa arati ce oameni de carcater sunt biciclistii si ca avem si noi dreptul sa facem parte din trafic, atata timp cat nu incurcam lucurile pe carosabile/pe trourar, faptul ca avem si noi drepturi (dar pe care nu e nevoie sa ni le strigam in gura mare)
-foarte putini participanti purtau casca si si mai putini purtau vesta reflectorizanta. Nu toate bicicletele erau dotate cu lumini (macar spate).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.