vineri, 23 septembrie 2011

Biciclete, biciclete


Dupa ce am venit din concediu,am constat cu uimire si placere in acelasi timp ca in stativul de biciclete din fata cladirii unde lucrez troneaza mai multe biciclete....Erau vreo 2 pe atunci...In sfarsit bicla mea avea companie...Cred ca s-a implinit luna de cand m-am intors din concediu si biclele se prezinta regulat in stativ...S-a adaugat chiar si una neagra care imi place! Astfel acum, cand ajung la 10 trebuie sa imi strecor bicla in stativ, printre celelalte deja parcate,iar cand plec mai devreme pe la 4, si biclele isi asteapta inca propietarii, stau si eu si ma intreb cine sunt oare propietarii. Nu pot sa nu mi-l imaginez pe fiecare prin ochii biclei pe care o foloseste dar asta nu este relevant, pentru ca bicla in Bucuresti o ai in scop utilitar si nu ca sa te reprezinte....Un posibil furt sta ca halebarda deasupra capului tau, gata- gata sa cada asa ca nebun sa fii sa iti tunezi bicla si sa o faci cal de curse ca sa se bucure altul de ea...

Deci postul meu nu are niciun rost...cred ca vroiam doar sa imi manifest bucuria pentru faptul ca poate consecventa mea de o primavara si o vara, poate a convins cativa oameni sa foloseasca bicla "to work and back to work". Si normal sa imi exprim deschiderea de a-i cunoaste pe acei biciclisti consecventi cu care impart o cladire de birouri banale, dintr-o tiganie reprezentativa pentru Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.