vineri, 6 aprilie 2012

Cum plimba romanii hartii


Raspunsul scurt ar fi: cu talent si fara rost.

Raspunsul lung e mai jos:

Daca e un lucru pe care nu il fac la munca-nu plimb hartii. In afara de cererile de concediu si evaluarea semestriala care sunt duse de la mine din birou pana la HR, in rest totul se face verbal sau via email...

Dar azi am avut un inside din postura de outsider asupra a ceea ce inseamna sa plimbi hartii (la stat).
Am fost eu pana la facultate sa imi iau toate actele pe care le mai aveam acolo...Am zis sa rezolv odata si buna. Am profitat in plus si de ceva zile de concediu luate ca sa ma mai aerisesc dupa programul 10-12 din 24 din ultimele 3 saptamani, caci dupa cum se va vedea mai jos cateva ore de invoire se pot dovedi insuficiente.

Primul pas:

 1. Joi, 5.04, sun la secretariat. Centralista imi spune ca nu imi poate face legatura caci postul e deranjat...cineva a taiat firele. Se ofera sa ma ajute, asa ca dupa ce ii spun ce vreau imi face legatura la Biroul de diplome. Aici aflu ca toate dosarele pentru specializarea mea au sosit. Ma asigur de locatie si program si gata.

2. Vineri 6.04. Programul celor de la Biroul de diplome imi pare pus strategic, astfel incat sa nu "se pupe" cu cel de la secretariatul facultatii mele...Diplomele termina la 12, secretariatul incepe la 12.
Asa ca prudenta ajung la facultate pe la 11.35.

3. La diplome intru pe la 11.45 si guess what...sunt pe lista "neagra"-adica a celor pentru care nu s-au primit dosarele.
Asa ca sunt sfatuita sa merg pana la secretariat (ca de sunat tot nu se poate suna, postul e in continuare deranjat) si sa ii cer secretarei actele si apoi sa le aduc aici pentru  a intra ulterior la semnat cu ele. Iau si bilet ca sa am dovada si plec.

4. Ajung la secretariat si aici mi se spune ca au trimis actele mele fix acum 2 zile prin cineva de la registratura- o doamna roscata sau poate una bruneta, dar nume nu stim. Cica sa merg la registratura sa intreb ce au facut cu ele.

5. Ma duc la registratura, acum na belea doamna roscata sau bruneta e in concediu ca e catolica si are Pastele weekendul asta...Dar oamenii vor sa ma ajute asa ca o suna sa o intrebe de dosarele primite si date disparute...Cica le-a dus la Biroul de diplome...

6. Perfect, ma intorc la biroul de diplome si le spun ce am aflat pana acum. Doamna se jura ca nu are dosarul meu si imi da borderul cu documentele primite joi (licenta si master, pe facultati, eu nu exist pe acolo).

7. Ma trimite cu borderoul inapoi la secretariat.

8. Arat borderoul si secretara se jura si ea ca le-a trimis doar ca le-a pus in teancul cu dosarele de la "Master ISI" (imi scrie si pe foaie)

9. Ma intorc cu boderoul si cu biletul de corespondenta la Biroul de diplome unde primul raspuns e ca printre bibliorafturile primite miercuri sau joi (stranse toate intr-o punga) nu e niciun Master ISI...

10. Totusi doamna care gestiona documentele de la Master ia la rand toate bibliorafturile primite miercuri si joi, chiar si de la alte specializari dar nici urma de documentele mele...Apoi isi aduce aminte ca primit niste documente de la alta facultate si cauta si prin teancul ala...N-am noroc...In final isi aduce aminte de un dosar aruncat langa un seif,primit mai demult pentru Master ISI...

Si s-a strigat bingo, primele documente sunt ale mele...Bine macar ca am scapat de drumuri, plimbat hartii si facut pe mesagerul...

Acum de ce secretara a pus documentele mele de licenta in teancul de master nu se stie, ca riscam sa le gasesc la sfantul asteapta... Cert este ca acum hartogaraia trebuie sa mearga la semnat si ma intorc dupa ea dupa Pasti...

Dar tanti de la diplome merita un buchet de flori si o cutie de bomboane pentru toata osteneala si interesul caci ea chiar vroia sa ma ajute dar actele mele tot nu putea sa se faca..

Toata distractia a durat o ora si am depasit cu mult programul celor de la diplome dar am scapat fara morala, ba chiar am primit ajutor caci eram se pare un caz special si tanti cu care am vorbit dezvoltase o anumita religiozitate in manuirea actelor.

Ia acum ghici ce facultate am facut (desi sincer cred ca e la fel la toate)

Apoi ma duc eu la cei de la EBT sa imi ridic diploma de formator...In 5 min am urcat la etajul 4, am dat 2 semnaturi si am si coborat cu diploma in mapa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.