miercuri, 1 decembrie 2010

Toate trec

1 decembrie....

Am ales sa pun aici 3 filme cu chestii mai mult sau mai putin patriotice...de ce? pentru ca prima imi aminteste de serbarile pentru care repetam la greu cu corul in generala, iar celelalte 2, pentru ca m-au impresionat daruirea cu care oamenii canta si promoveaza romanismul...pe care eu nu il simt, si de care m-as elibera instant, fara sa ma uit in urma, fara sa am regrete. Sunt valori de care sunt atasata aici, insa nu as muri pentru ele, nici pentru istorie (asupra vericidatii careIa am indoieli etc) si cu atat mai putin pentru viitor.





Un comentariu:

  1. Si daca tu ai scris postul cu pisica ca raspuns la un post de-al meu, iata ca se intoarce "roata" si e randul meu pentru un astfel de blog-raspuns:
    http://www.meetsun.ro/chestii-diverse/ce-am-facut-de-ziua-tarii-mele/

    P.S. imi place cum iti schimbi decorul in functie de anotimp, n-am putut sa nu observ, vorba unui prieten de-al meu care ma acuza de "nimic nu-ti scapa!" :)

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.